Een online visitekaartje voor het ziekenhuis; dat was dedoelsteling bij de ontwikkeling van de nieuwe website voor het H. Hartziekenhuis Mol.

Sinds 14 februari vindt men op www.azmol.be de compleet vernieuwde website van het H. Hartziekenhuis Mol. Met een frisse, hedendaagse uitstraling en volledig responsive design (de layout is aangepast voor tablet en smartphone) is de informatie die het ziekenhuis aanbiedt, veel toegankelijker geworden.

Efficiëntie, gebruiksvriendelijkheid en een mooie look & feel: dat zijn de doelstellingen die het ziekenhuis formuleerde voor de nieuwe website. Samen met ICT-partner RealDolmen, die opdracht kreeg voor de ontwikkeling van de nieuwe site vanwege zijn ervaring in de healthcare-sector, werd de site stap voor stap opgebouwd. Met de nieuwe website is een eerste begin gemaakt. In de toekomst bouwt het Molse ziekenhuis volop verder aan de website; het belang van online communicatie is de laatste jaren immers enorm toegenomen.

Patiënten en bezoekers vinden op de nieuwe site informatie over het zorgaanbod, wanneer en hoe men een afspraak kan maken, de bezoekuren en andere praktische zaken rond een opname veel gemakkelijker terug. Dat is belangrijk, want correcte en volledige informatie stelt de patiënt gerust en bereidt hem voor op een ziekenhuisbezoek.

Bron: H. Hartziekenhuis Mol